hero2

نشريه ادبيات متعهد

نشريه ادبيات متعهد
ساخته شده در 1401/4/24
0
حامی

مطالب من

حامی‌های برتر

هدف ماهانه

/1
% 0

توزيع نشريه ادبي در مناطق محروم به صورت رايگان

در صورت حمايت خيرين، نشريه ادبيات متعهد مي تواند تيراژ بالاتري را چاپ نمايد و به افراد و کتابخوانه هاي مناطق محروم  به صورت رايگان اهدا نمايد.

من کی هستم و چه فعاليتی می کنم؟

نشريه چاپي ادبيات متعهد، ماهنامه اختصاصي شعر و ادبيات داستاني با شماره ثبت و مجوز ملي و بين المللي مي باشد. ISSN:2783-5480

اين نشريه به صورت مستقل و بدون وابستگي به ارگان خاصي هر ماه چاپ شده و با تيراژ تقريبا پايين به صورت رايگان در اختيار هموطنان قرار مي گيرد.


 

چرا من در حامی باش هستم؟

حیات «نشريه ادبيات متعهد» به کمک­های شما وابسته است و به این وابستگی مفتخر است. «نشريه ادبيات متعهد» در طول انتشار، همواره بر استقلال رأی و کيفيت محتوا خود پافشاری کرده است و با این باور، با رویکردی انتقادی به تحلیل ادبيات و بررسي مسائل ادبي و فرهنگي تحت تاثير وقايع سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ایران پرداخته و این امر بدون آنکه «نشريه ادبيات متعهد» به حزب، مرام یا تشکل سیاسی خاصی وابسته باشد، محقق شده است. پس دور از انتظار نیست که «نشريه ادبيات متعهد» نیز همچون دیگر مراکز و نهادهای خصوصی به تنگناهای اقتصادی گرفتار شود. با وجود این بنا داریم با مساعدت مالی مخاطبان خود، مردم و نخبگان فرهنگي و اقتصادی این مسیر را ادامه دهیم و برای بقای خود دلبسته کسانی هستیم که استقلال این رسانه را محترم می‌شمارند و برای ادامه راه همراهی و کمک می‌کنند.

لازم به ذکر نيز مي باشد به جهت توسعه و گسترش هرچه بيشتر کتابخواني در کشور، مجله به صورت رايگان عرضه و در دسترس همگان قرار مي گيرد و همچنين به جهت حفظ جايگاه والاي محتواي ادبي، از درج هرگونه تبليغات در مجله خودداري مي شود.

مزيت اين نشريه بر ساير نشريات، قرار دادن رايگان محتواي هر شماره از مجله در سايت خود و عدم قبول تبليغات مي باشد.

 

من به مقدار زیر حمایت می‌کنم

تومان
تومان

0 حامی در این ماه حمایت کرده‌اند

پاداش خود را انتخاب کنید:

500,000 تومان - لوح تقدير با مهر و امضا نشريه ادبيات متعهد

به حاميان و خيرين محترمي که در جهت گسترش فرهنگ کتابخواني در مناطق محروم به نشريه کمک نمايند، لوح تقدير با مهر و امضاي دبيرخانه نشريه ادبيات متعهد به فرد تقديم مي گردد.


تعداد بی نهایت